1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 366808

Sv: We're back in action
lincoln: Nej nu trummar vi på. 9 poäng till nu. Fullsatt på söndag eftersom många räknar med seger.

Tänkte på en sak angående landslagsspel. Varför är det så att våra Timrå-spelare blir sämre då de kommer tillbaka efter uppdrag i Tre Kronor dressen? Samma sak har det ju varit förut då M. Lindman spelat i landslaget. Samma sak för andra och samma sak sist. De spelarna verkar få en liten svacka.
Tillfälligheter eller jag som svamlar?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...