1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 367114

Sv: We're back in action
bolla:

Varför inte klacksång och trummande lyfter resterande del av publiken? Min teori är att många saknar segeryrande och lallande fånar. För att få fart på publiken behöver klacken genomgå en omfattande revolution. Personligen vägrar jag ta ton till den värdelösa nymodigheten att sjunga "Timrå, Timrå, Timrå" till The Beatles eller vad det är.

Jag är inte tondöv. Det låter helt enkelt för jävligt!

Mer hederlig "cha-la-la-la", "forza Timrå, in med pucken hej, hej", "Timrå IK är de bästa, heja, heja, heja Timrå" och liknande så blir det fart på ståplats igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...