Det ryktas om att Kenta sagt att Mandervilles handskada innebär att han är borta "en längre tid". DET låter inte bra om det stämmer
Positivt ikväll var att Corey visa att han är en bra målvakt. Var utmärkt i de två första perioderna. Släppte ett par underliga returer i tredje, men sammantaget helt godkänd.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Positivt ikväll var att Corey visa att han är en bra målvakt. Var utmärkt i de två första perioderna. Släppte ett par underliga returer i tredje, men sammantaget helt godkänd.