-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4950)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jag tror spelarna skulle vara betjänta av att höra att supportrarna är missnöjda! Vad ger det för feedback som de håller på nu? Det spelar ingen roll om laget vinner eller spelar så uselt att man vill gråta. För de står ändå där och skanderar "Vi älskar Timrå".
Jag skulle gärna se en supporter protest alá Arsenal. Där supporterläktaren vände ryggen mot planen. Visuellt och tänkvärt för spelarna. Till saken hör att Arsenal med all säkerhet spelade bättre då än vad Timrå gör nu. ÄNDÅ reagerade deras fans.... I Luleå har LHF blivit utbuade i år för att de spelat dåligt....
De har visat sitt missnöje, visat att de vill se förändring.
I Timrå sjunger vi, "vi älskar Timrå". Det är vackert.