1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 388972

Sv: Kvalserie
Moverare: Som misslyckad diplomboxare från BK-Älgen, så anar jag din önskan att bli bra boxare;-) Själv erkänner jag utan omsvep att jag är en misslyckad hockeyspelare. Men min dröm är de perfekta passningarna, skönspelet och ett friskt dragskott rakt upp i krysset...

Din värderingsgrund är märklig, men inte ovanlig. Det ryktas om att även Sadam hade en misslyckad boxningskarriär i sin ungdom.

Skulle inte förvåna en sekund om Wikegård och Oduya nosat på kanvasen också.

Bra boxare spelar inte hockey! Bra hockeyspelare boxas inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer