Paddan: Äh, du vet inte om det än bara! I skyttegravarna finns det inga ateister likadant är det med Timrå, alla är Tikare innerst inne dom har inte fått ordning på hormonerna än!
Släpp fram det bara, det är ingen skam att vara KARL vettu!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I skyttegravarna finns det inga ateister likadant är det med Timrå, alla är Tikare innerst inne dom har inte fått ordning på hormonerna än!
Släpp fram det bara, det är ingen skam att vara KARL vettu!!