Jag har fått påstötning om att åter lägga ut min tanke om varför jag ändå lite kunde förstå "Mackansvikarfraktionen" Inlägget försvann med den forna GB:n:
"Tänk om man var i hop med världens bästa brud i 5-6 år... Sedan växer man ifrån varandra...
Därefter möter man henne på stan tätt omslingrad med typ "Robinson Robban" eller Hans Sheike. Klart man skulle bli lite bitter."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Tänk om man var i hop med världens bästa brud i 5-6 år... Sedan växer man ifrån varandra...
Därefter möter man henne på stan tätt omslingrad med typ "Robinson Robban" eller Hans Sheike. Klart man skulle bli lite bitter."