Skulle vi vara medgångssupportrar efter allt elände vi gått igenom?
Herregud vi vet bara vad smärta är, svårmodet har ju grinat oss upp i ansiktet mest hela tiden. Det är först nu vi börjat få igen lite grand retroaktivt för all ångest vi fått utstå under årens lopp. Huvaligen det är en resa mellan himmel och helvete att vara Timråsupporter.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skulle vi vara medgångssupportrar efter allt elände vi gått igenom?
Herregud vi vet bara vad smärta är, svårmodet har ju grinat oss upp i ansiktet mest hela tiden. Det är först nu vi börjat få igen lite grand retroaktivt för all ångest vi fått utstå under årens lopp. Huvaligen det är en resa mellan himmel och helvete att vara Timråsupporter.
Huvaligen det gör ont. Jävligt ont.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)