MoK: Njae periodvis kan det kanske vara det. Men vi har aldrig vunnit guld t ex inte ens varit nära. Leksand vann ju i stor stil serien -74 när vi slutade tvåa i en rak serie och vann vår hittills största framgång - ett silver!
Vi har inte 25 miljoner på banken. Vi har inte fyra kompletta kedjor, vi har 12.000 på våra matcher, vi är bara underdogs likt Tampa Bay Lightnings som med små medel och resurser gör det jäkligt bra och hävdar oss. Men aldrig kommer vi att komma upp i samma nivå som Färjestad, HV71 och Frölunda vare sig ekonomiskt eller organisatoriskt.
Det är oss övermäktigt. Vi kan bara jävlas med societeten och hoppas att vi en dag får lyfta bucklan upp i skyn.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi har inte 25 miljoner på banken. Vi har inte fyra kompletta kedjor, vi har 12.000 på våra matcher, vi är bara underdogs likt Tampa Bay Lightnings som med små medel och resurser gör det jäkligt bra och hävdar oss. Men aldrig kommer vi att komma upp i samma nivå som Färjestad, HV71 och Frölunda vare sig ekonomiskt eller organisatoriskt.
Det är oss övermäktigt. Vi kan bara jävlas med societeten och hoppas att vi en dag får lyfta bucklan upp i skyn.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)