Z:a spelade inte i något annat lag i ES därför känns det lika självklart att han kommer hit som att foppa kommer till MoDo. Modin gjorde sina ES säsonger i BIF innan han for, han har även bra kontakt med vissa MoDo spelare, därför är det inte lika självklart att han kommer till TIK som Z:a.
Kan ju inte påstå att ni snackar så mycket i eran GB om andra spelare än "foppa" heller..eller hur?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Z:a spelade inte i något annat lag i ES därför känns det lika självklart att han kommer hit som att foppa kommer till MoDo.
Modin gjorde sina ES säsonger i BIF innan han for, han har även bra kontakt med vissa MoDo spelare, därför är det inte lika självklart att han kommer till TIK som Z:a.
Kan ju inte påstå att ni snackar så mycket i eran GB om andra spelare än "foppa" heller..eller hur?