1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 401047

Sv: Kom hem Fredrik M!
Spud: Börjar väntan på Jag-är-den-enda-i-hela-NHL-som-inte-kan-säga-något-om-nästa-säsong-för-det-får-jag-inte-Foppa tära på dina nerver? Du ger ett lite smågrinigt intryck serru.
Modin är just nu väldigt het i NHL. Därmed blir han också intressantare att diskutera på ett timråforum, ety han har en gång spelat i klubben och uttalat sig positivt om att göra så även under en ev lockout. Jämfört med om han fört en mer anonym tillvaro, i likhet med t ex Niklas Sundström. Då hade han sannolikt diskuterats mindre frekvent.
På vilket sätt retar detta din rättshaveristnerv?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer