Skarin: Håller med det är nu huggsexan börjar om Fredrik.
Han kommer nog inte hem för gott men vid en ev lockout så tror jag att jag har läst om att hans försäkring kostar 0kr för den ES klubb som får nyttja honom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han kommer nog inte hem för gott men vid en ev lockout så tror jag att jag har läst om att hans försäkring kostar 0kr för den ES klubb som får nyttja honom.