Ungefär samma som Kari Haakana hade förra säsongen, dvs någonstans runt 100 000 med alla bonusar och pensionsfonder inräknade.
Alla rykten bygger på Aftonbladets artike, i vilken Bengt Hedin bestämt förnekade de summor som Aftonbladet påstod men trots detta så hade Aftonbladet rätt enligt dem själva. Och alla vet ju att Aftonbladet alltid har rätt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ungefär samma som Kari Haakana hade förra säsongen, dvs någonstans runt 100 000 med alla bonusar och pensionsfonder inräknade.
Alla rykten bygger på Aftonbladets artike, i vilken Bengt Hedin bestämt förnekade de summor som Aftonbladet påstod men trots detta så hade Aftonbladet rätt enligt dem själva. Och alla vet ju att Aftonbladet alltid har rätt.