1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 401157

Sv: Kom hem Fredrik M!
Spud: Har bar en gång hört hemma publiken bua ut hemmalaget och det var i Kempehallen i Ö-vik. ( Det kallar jag medgångssupporters)
Sen kan vi ju alltid plussa på med Pålsson.

Historiskt sett har väll Timrå haft fler landslagsspelare än MoDo.

Under 80-90 talet fanns det tydligen annat att göra än att spela i en uterink här nere i Timrå trakten, medans det fortfarande var det som gällde i Ö-vik. Fast på sommarn har ni ju en annan liten egen hobby.

Att knuffa omkull sovande kor på nätterna uti hagarna.
( Berättat av en Ö-viksbo, + intygat av ytterligare 8 st)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer