Spud: Vilket skitsnack! Att de kanske surras mer Zetterberg runt Timrå oftare beror på att han mer nyligen spelat här, han hade större framgångar med laget än Modin samt att han är en lite bättre hockeyspelare överlag, iaf i mitt tycke.
Men Fredrik Modin gjorde 3 A-lags säsonger här och även några som junior och gick ifrån att vara nästan helt okänd i Hockeysverige till att komma med i JVM-laget 93/94. Väl där visade Modin sig vara en av småkronornas bästa spelare och fick även spela i B-landslaget i slutet av säsongen. Timrå IK hette Sundsvall/Timrå och var ett mittenlag i Division 1 med dålig ekonomi så att han gick till Brynäs efter den säsongen var inte så konstigt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men Fredrik Modin gjorde 3 A-lags säsonger här och även några som junior och gick ifrån att vara nästan helt okänd i Hockeysverige till att komma med i JVM-laget 93/94. Väl där visade Modin sig vara en av småkronornas bästa spelare och fick även spela i B-landslaget i slutet av säsongen. Timrå IK hette Sundsvall/Timrå och var ett mittenlag i Division 1 med dålig ekonomi så att han gick till Brynäs efter den säsongen var inte så konstigt.