Tjalle: Amen till det!! Det kan närmast beskrivas som ett tjänstefel att inte smida nu medans järnet är varmt. Jag vet att det under de 2 senaste säsongerna har ploppat upp Timrå supportrar över hela vårt land tack vare TIK:s respektlösa och publikfriande spel. Oj oj oj va pengar och reklam klubben missar genom att ha ett sortiment som lämpar sig bäst för en div 2 klubb i handbollen möjligen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det kan närmast beskrivas som ett tjänstefel att inte smida nu medans järnet är varmt. Jag vet att det under de 2 senaste säsongerna har ploppat upp Timrå supportrar över hela vårt land tack vare TIK:s respektlösa och publikfriande spel.
Oj oj oj va pengar och reklam klubben missar genom att ha ett sortiment som lämpar sig bäst för en div 2 klubb i handbollen möjligen.