1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 410531

Blivande medlemmar
Läste dessa inlägg i gästboken på tikare.se:

Måndag 2004-08-30 08:03
Från: Blivande supporter


"Jag skulle vilja bli medlem i TIK:s suppeklubb men hur jag än letar finns det inget info vad det kostar.

Borde finnas en länk som inleder med ......Bli medlem i Sveriges vänligaste Supporterklubb.

Sätt in xxx kr på postgirokonto xxx-xx och det kommer omgående ett medlemskort i din brevlåda."


Måndag 2004-08-30 10:18
Från: Timråintresserad , Sundsvall


"Håller med och instämmer med blivande supporter!!!"


Varför har den infon tagits bort? Känns som en ganska grov miss..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.