stefan jalonen: Jamen det är ju åt timrå....!!! Det är ju en viss skillnad. En Tikare är aaaaaaaaaaldrig partiskt...
Skämt å sido blir det lite patetsikt när de säger att Z ju har ett stort kunnande och kanske kommer igång längre fram på säsongen...va fan...de såg nog inte MoDo-matchen!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skämt å sido blir det lite patetsikt när de säger att Z ju har ett stort kunnande och kanske kommer igång längre fram på säsongen...va fan...de såg nog inte MoDo-matchen!!!