Kom igen Timrå! Nu gäller det att kavla upp ärmarna, äta taggtråd som måltid och verkligen gå in för att inte ge Linköping en kvadrat centimeter gratis. Det ska smälla i sargen, LHC ska ha svårt att få pucken och framförallt: Det ska göra ont ifall dom kommer för nära våran målvakt!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det ska smälla i sargen, LHC ska ha svårt att få pucken och framförallt: Det ska göra ont ifall dom kommer för nära våran målvakt!!