LennartA: Nåväl! Jag tror inte att det är läge för något avvaktande spel i första perioden den här gången! Fulla spett framåt! Om Linköping får smakstart är det nog kört! Jag inbillar mig att första målet är viktigare än någonsin mot just Linköping! Trasa sönder spelet mot NHL- kedjan... Och 110%framåt mot dom andra! KÄMPA TIMRÅ1111
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nåväl! Jag tror inte att det är läge för något avvaktande spel i första perioden den här gången!
Fulla spett framåt!
Om Linköping får smakstart är det nog kört!
Jag inbillar mig att första målet är viktigare än någonsin mot just Linköping!
Trasa sönder spelet mot NHL- kedjan... Och 110%framåt mot dom andra!
KÄMPA TIMRÅ1111