willysson: I o f s skulle det vara kul... Men inte för Norrena eller Sheriffen! Tänk Norrena efter en ny sjtärnsmäll! "Timrå skall alltit hålla på å griiiisa! Tom ä så griiiisika" Nä! Låt han va i fred och spela ut dom: Sen kan ju Kippra ha samma brallor som Hirch hade i sista kvarten! Det var finfina brallor det!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I o f s skulle det vara kul... Men inte för Norrena eller Sheriffen!
Tänk Norrena efter en ny sjtärnsmäll!
"Timrå skall alltit hålla på å griiiisa! Tom ä så griiiisika"
Nä! Låt han va i fred och spela ut dom:
Sen kan ju Kippra ha samma brallor som Hirch hade i sista kvarten!
Det var finfina brallor det!