Domare: Christer Lärking. Assisterande: Klas Nilsson och Åke Andersson.
En fundering. Ingick det nån form av säsongskort på just Timrås matcher för dvärg-Åke då han tog domarlicens? Eller licens, förresten.. kanske inte ändå... Att han sedan råkar bo i relativ närhet, det ursäktar inte att han ju närapå bor i Timrå kommun, som det sett ut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Domare: Christer Lärking.
Assisterande: Klas Nilsson och Åke Andersson.
En fundering. Ingick det nån form av säsongskort på just Timrås matcher för dvärg-Åke då han tog domarlicens? Eller licens, förresten.. kanske inte ändå... Att han sedan råkar bo i relativ närhet, det ursäktar inte att han ju närapå bor i Timrå kommun, som det sett ut.