geggelundin: Det beror nog på att du och din dator inte uppfyller systemkraven för Hockey Live! Snart krävs det väl att man hyr 100gbit exklusivt för sig själv, har två fiberpar patchade rakt in Sydkraft Arena/Speakerbåset och kör Windows 3500 för att få lyssna.
Strålande.
Men man ska ju inte gnälla på en gratistjänst, så jag ska bara hålla klaffen egentligen, hehe.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Strålande.
Men man ska ju inte gnälla på en gratistjänst, så jag ska bara hålla klaffen egentligen, hehe.