Taurus: Tyckte att Manderville och Norrena hade en kul återförening: Ytterforward Norrena åkte ut igen för att ta pucken, då dök sheriffen upp och slog klubban i röven på finnen så han satte sig på isen
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyckte att Manderville och Norrena hade en kul återförening:
Ytterforward Norrena åkte ut igen för att ta pucken, då dök sheriffen upp och slog klubban i röven på finnen så han satte sig på isen