Kändes skönt att Aalto äntligen fick göra ett mål. Hoppas nu att han kan börja producera nu också. Vill att Hedström kommer igång också väntar på hans ketcup effekt. Skulle även vilja se Kipper hålla NOLLAN. hoppas han spikar igen i nästa match mot frölunda, det skulle kännas fint. Här snackar vi UTMANING:
Men Snacka om att Timrå IK är BRA. Ser bara ljus. Längtar redan till nästa match som är mot Frölunda vill att det ska bli söndag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men Snacka om att Timrå IK är BRA. Ser bara ljus. Längtar redan till nästa match som är mot Frölunda vill att det ska bli söndag.