13-9 i matcher till Timrå hörde jag Christer Jonasson säga på SR P4 igår. Timrå har en förmåga att göra ett par riktiga skitmatcher mot Linköping emellanåt. Det är väl då de har vunnit. Typ, säsongens bottennapp eller så.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
13-9 i matcher till Timrå hörde jag Christer Jonasson säga på SR P4 igår. Timrå har en förmåga att göra ett par riktiga skitmatcher mot Linköping emellanåt. Det är väl då de har vunnit. Typ, säsongens bottennapp eller så.
Ironi!