bobbe: Vet inte om jag håller med.. men det kanske kan bero på att vi har olika ögonfärg :)
Visst att den som skriker högst hörs mest.. men jag har iaf aldrig tidigare läst så mkt glåpord och avsky mot Tik någon annanstans, möjligtvis på Sundsvall Hockeys forum då, men det har ju vissa lokala förankringar i det :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Visst att den som skriker högst hörs mest.. men jag har iaf aldrig tidigare läst så mkt glåpord och avsky mot Tik någon annanstans, möjligtvis på Sundsvall Hockeys forum då, men det har ju vissa lokala förankringar i det :)