geggelundin: Tror du att det är en tillfällighet att båda lagen har kattdjur som symboler? De trivs helt enkelt i sandlådan.
Snart tar jag upp mitt Whiskas-inlägg som blev bortmodererat för någon vecka sedan och som handlade om hur enkelt med ett välriktat kast kan styra deras aggressioner med en burk Whiskas.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Snart tar jag upp mitt Whiskas-inlägg som blev bortmodererat för någon vecka sedan och som handlade om hur enkelt med ett välriktat kast kan styra deras aggressioner med en burk Whiskas.