1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 435795

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2004-10-14
Johan J: Jovisst, det förekommer rätt mycket skit, om man säger så, och delvis triggas folk av "motståndare" som kommer in och spär på det hela. :)

Spiraleffekt - jovisst.

geggelundin: Skulle vara rätt tråkigt om man alltid var överens, inte mycket att diskutera då... Ogillandet av Timrå är inte så konstigt, med tanke på att laget slog ut LHC i föreningens första kvartsfinal någonsin, och dessutom med knockade målvakter, avstängningar, halvt avslagna knän etc... sådant väcker känslor och sätter djupa spår i östgötasjälen. ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer