Johan J: Jovisst, det förekommer rätt mycket skit, om man säger så, och delvis triggas folk av "motståndare" som kommer in och spär på det hela. :)
Spiraleffekt - jovisst.
geggelundin: Skulle vara rätt tråkigt om man alltid var överens, inte mycket att diskutera då... Ogillandet av Timrå är inte så konstigt, med tanke på att laget slog ut LHC i föreningens första kvartsfinal någonsin, och dessutom med knockade målvakter, avstängningar, halvt avslagna knän etc... sådant väcker känslor och sätter djupa spår i östgötasjälen. ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Spiraleffekt - jovisst.
geggelundin: Skulle vara rätt tråkigt om man alltid var överens, inte mycket att diskutera då... Ogillandet av Timrå är inte så konstigt, med tanke på att laget slog ut LHC i föreningens första kvartsfinal någonsin, och dessutom med knockade målvakter, avstängningar, halvt avslagna knän etc... sådant väcker känslor och sätter djupa spår i östgötasjälen. ;)