bobbe: Just det faktum att aggressionerna skulle grunda sig i att Timrå slog ut Linköping i deras första slutspel är löjeväckande. Hallå, vart tog ödmjukheten vägen? Den måste ha blåst bort senast stormen svepte in över plattlandet.
För att späda på pajkastningen:
Hoppas att de sår Timrå satt i LHC-själen är lika djupa som de skåror bönderna plöjer i östgötaslätten. Längtar redan till vårsådden...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För att späda på pajkastningen:
Hoppas att de sår Timrå satt i LHC-själen är lika djupa som de skåror bönderna plöjer i östgötaslätten. Längtar redan till vårsådden...
Då kommer Timrå stormande igen.
Skämt och sido.