Ja, det tror jag också. Jag tror att han är rätt nöjd med vad han gjort i landslaget och vill koncentrera sig på MoDo i stället nu. Angående vårt mål hoppas jag faktiskt att han får kämpa för att ta sig tillbaka, då jag gärna ser Zakke blomma ut och bli en supermålvakt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, det tror jag också. Jag tror att han är rätt nöjd med vad han gjort i landslaget och vill koncentrera sig på MoDo i stället nu. Angående vårt mål hoppas jag faktiskt att han får kämpa för att ta sig tillbaka, då jag gärna ser Zakke blomma ut och bli en supermålvakt.