1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 438243

Sv: Inför Timrå-Brynäs
arf: Jag varnar för underskattning. Brynäsgrannen hade en märklig blick i morse när han stod och väntade på bussen. Han stod stolt som en fura i sin slitna brynäströja. Trots lervälling och kurviga grusvägar så skådade jag en knuten "underdog"-näve.

Trenden är tydlig. Malmö, Sundsvall... Det är "underdog"-tider nu.

Jag sätter 100 spänn på TIK-torsk. Losar jag dom slantarna så åker jag förbi och stänker ner grannen med lite lersprut i morgon bitti. Med ett leende;)

AIK-klacken har gett "45-minuter timeouten ett ansikte". Frågan är vad det kostar att lägga in en sådan när man behöver vända en match?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...