1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 441970

Sv: Real Modo
Ni får väl vara glada att inte kvällspressen kallar er "Finnrå Buyers" eller nåt sånt. Ordet Real kommer ju från det att innan Indianer och Tallkottar börjar köpa finnar på typ 2 för 1-rea, så hade Modo ett lag med flera av de bästa lirarna i Sverige:

Forsberg, Näslund, Sedin, Sedin, Weinhandl, Sundström, Svartvadet, Salomonsson, Steen, Timander, Salo, Hedin osv.

Nu har ju några inte dykt upp och spelet suger, så nu kan samma tidningar som skrev upp dem, sälja lösnummer på den "kris" som finns i Modo. Nog måste man skratta lite åt eländet.....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.