miss behaviour: Vem? Fabio? Eller tänker du på aporna på Filip Hammars kalsonger? Är det frugan du avser? Eller är det mig du fiskar efter med den mer allmänna frågan?
I sådana fall så är tveklöst skriskoåkningen en sak jag har lite komplex för att visa upp... Försöker alltid vända den bästa sidan mot publiken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I sådana fall så är tveklöst skriskoåkningen en sak jag har lite komplex för att visa upp... Försöker alltid vända den bästa sidan mot publiken.