1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 465331

Sv: Foppa i kjol?
Hälge, ST, AB med flera: Jag känner Timråklacken som ett skönt gäng med glimten i ögat.

När andra fotbollshuliganer mm. slåss, lever rövare, river grindar och stökar runt, då utsätter TIK:s supportrar halvmiljardsmannen (Peter Forsberg) med några ironiska handmålade lakan!

Tillsammans med Timråspelarnas "smarta" uppträdande så neutraliseras en av världens bästa hockeylirare i "fel" lag. Det är stor konst. Tro inte att Foppa utsätts för dessa ljuvliga elakheter när han sätter på sig Tre Kronor blågula ställ. Då sluter vi upp bakom giganten från Ö-vik. I övrigt har killen valt fel lag. Och det får han försöka leva med trots sina miljaaaaaaarder på banken.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...