Johan J: Jodå, det är mycket möjligt. Och i den här tråden har han material till uppföljningen imorrn...
Vi har ju i.o.f.s redan konstaterat det vid lunchtid i den här tråden - och Nubben själv har ju fått tillfälle att förtydliga sig också. Så, no problemas anymore. I varje fall inte från min sida angående tidningsartikeln, som är orsaken till rubriken på tråden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jodå, det är mycket möjligt.
Och i den här tråden har han material till uppföljningen imorrn...
Vi har ju i.o.f.s redan konstaterat det vid lunchtid i den här tråden - och Nubben själv har ju fått tillfälle att förtydliga sig också.
Så, no problemas anymore. I varje fall inte från min sida angående tidningsartikeln, som är orsaken till rubriken på tråden.