Btw. Átt Nubben ens tar ord som "att inte ta ansvar" och "spela in juniorer" i sin mun visar att karln inte bara lyckats krascha närminnet utan även lyckats med konststycket att diskvalifisera sig själv från all seriös hockeydebatt. Vad är det han inte förstår? Ett köpelag är ett köpelag, oavsett vad namnen på de inköpta är...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Btw. Átt Nubben ens tar ord som "att inte ta ansvar" och "spela in juniorer" i sin mun visar att karln inte bara lyckats krascha närminnet utan även lyckats med konststycket att diskvalifisera sig själv från all seriös hockeydebatt. Vad är det han inte förstår? Ett köpelag är ett köpelag, oavsett vad namnen på de inköpta är...
Patetiskt!