RoW: Tycker också 1-1 mot Arboga är rätt komiskt, utan att för den delen förringa Arbogas insats. :0) Men resultatet är inte mer komiskt än andra smått udda träningsmatchresultat som kan dyka upp nu som då...
Och då Timrås 13-årsmobb framför 1-1-resultatet som ett bevis på hur Mora kommer se ut den dagen NHL-lockouten tar slut, då består komiken mest i annat.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker också 1-1 mot Arboga är rätt komiskt, utan att för den delen förringa Arbogas insats. :0)
Men resultatet är inte mer komiskt än andra smått udda träningsmatchresultat som kan dyka upp nu som då...
Och då Timrås 13-årsmobb framför 1-1-resultatet som ett bevis på hur Mora kommer se ut den dagen NHL-lockouten tar slut, då består komiken mest i annat.