1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 492327

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2005-01-20
Svanru:Di däringa dansbandsnissarna har utan tvivel Sveriges trevligaste hall. (Arena) En massa stiligt klädda värdtyper i värsta gåbortkavajer som hälsar en välkommen till match med trevliga leenden trots att man kommer i rödvit mundering! Där tidigare snaggnackade linköpingsvakter hotade med analvisitering, så nöjer sig karlstadstyperna med att hänvisa till närmaste bar och ett "kul att ni är här". Synd bara att deras "äckliga" lag har den dåliga smaken att sno oss på poäng ibland...

Vi "hatar" att gilla karlstad;)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer