1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 503931

Sv: Samarbete
ploppen: Precis! Danielsson gör ju ruskigt mycket nytta som båsöppnare!
Så man kan ju inte direkt påstå att den mannen är så mycket att låna.

Skulle vara trevligt om man verkligen kunde få nån fin förstärkning från Timrå också någon gång i ett par matcher. Tex Morten Green, Jocke Lindström och Jonas Almtorp (Almtorp dock lånad i större delen av grunserien) kom ju in i några matcher förra säsongen och verkligen gjorde väsen av sig om man säger så!


I alla fall skönt ni inte tog tillbaka Erik Tägström och Johan Jonsson nu under det senaste transferfönstret...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer