Ambroo:Till att börja med så har ingen i den trion Timrå som moderklubb. Sebbe Njurunda, Nicke Zetterström Sundsvall och Andreas Lundin Härnösand.
Jaha? Har du så pass dålig koll att du tror att vi lånar den kedjan av er? Eller vad är det frågan om? Det jag vill komma till är att det i alla tider har värvats spelare från Timrå till Sundsvall och tvärtom utan något förbannat samarbete.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jaha? Har du så pass dålig koll att du tror att vi lånar den kedjan av er? Eller vad är det frågan om? Det jag vill komma till är att det i alla tider har värvats spelare från Timrå till Sundsvall och tvärtom utan något förbannat samarbete.