Ambroo: Tycker vi skall vara glada för att Gunno inte blev uttagen. Nu kan vässa formen inför slutspelet med Timrå. Karln har ju haft en tendens till måltorka efter landslagsturneringarna med Tre Kronor.
Är nog bara "Zäta" anser jag som kan alternera utan att gå ner sig i klubblaget =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är nog bara "Zäta" anser jag som kan alternera utan att gå ner sig i klubblaget =)
Men så är ju han ett unikum oxå ;)
ZÄTA POWER!!!