Ambroo: Tycker vi skall vara glada för att Gunno inte blev uttagen. Nu kan vässa formen inför slutspelet med Timrå. Karln har ju haft en tendens till måltorka efter landslagsturneringarna med Tre Kronor.
Är nog bara "Zäta" anser jag som kan alternera utan att gå ner sig i klubblaget =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är nog bara "Zäta" anser jag som kan alternera utan att gå ner sig i klubblaget =)
Men så är ju han ett unikum oxå ;)
ZÄTA POWER!!!