Ni får våran första line och vi får er tredje målis (om ni har ngn). Då skulle du bli överlycklig och förvånad. Förmodligen skulle våra sponsorer i vart fall bli förvånade.
Jättebra tänkt! Det är vad jag kallar för samarbete...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ni får våran första line och vi får er tredje målis (om ni har ngn). Då skulle du bli överlycklig och förvånad. Förmodligen skulle våra sponsorer i vart fall bli förvånade.
Jättebra tänkt! Det är vad jag kallar för samarbete...