Helg Ernest: Helt rätt. Nänsén var utlånad i någon eller några matcher säsongen 2000/2001. Sedan till säsongen 2001/2002 blev han en Sundsvallare. Vill även minnas att Timrå var oförskämd nog att kräva 200.000 för honom.
Även Daniel Olsson tror jag var utlånad från Brynäs nån match den säsongen.
En utmärkt idé! Rollen som Sundsvalls tredje målvakt får nog våran A-jun Målvakt Tommie Näslund ta på sig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Även Daniel Olsson tror jag var utlånad från Brynäs nån match den säsongen.
En utmärkt idé! Rollen som Sundsvalls tredje målvakt får nog våran A-jun Målvakt Tommie Näslund ta på sig.