1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 515323

Sv: DIF - Timrå IK Kvartsfinal 1 2005-03-04

Jonte ger sköna besked i ST inför slutspelet:

"Så när skillnaden mellan TIK och DIF tas upp kommer inte något väntat, klyschigt svar.
— Jag vet hur det är där och vi i Timrå har mer att kriga för. Vi har bättre sammanhållning. Det gäller att äta upp puckjäveln för varandra och här är alla inne på samma linje.
Han känner sig hemma igen, när han lämnat huvudstaden för vintriga Medelpad.
Och levererar ett glädjebesked till alla TIK:are samma dag som första SM-kvartsfinalen:
Spelar jag i Elitserien nästa säsong blir det med Timrå. Sedan får vi se om jag får något bra erbjudande från NHL, säger "Jonte". "

Hela artikeln i länken...

FORZA TIK....alltid, alltid..........


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer