Friman SR: Härligt besked av Jonte, bara att hoppas att NHL inte rycker i honom nästa säsong.
Får även hoppats att han lever upp till det han säger i ST och att han smittat av sig på de andra tikarna, det gäller att alla "äter upp puckjäveln" i kväll.
Sjukt nervös redan nu, vet inte om jag ens törs titta på matchen på TV.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Får även hoppats att han lever upp till det han säger i ST och att han smittat av sig på de andra tikarna, det gäller att alla "äter upp puckjäveln" i kväll.
Sjukt nervös redan nu, vet inte om jag ens törs titta på matchen på TV.
Forza Timrå!