Någon som lyssnar på Radiosporten? Hörde att de pratade om att en Timråspelare fick ett par Djurgårdsfingrar i ögonen, det var nån bild som snurrade runt i periodpausen som "bevisade" detta. Låter hur urbota dumt som helst.
Och så sa dom något om att det eventuellt var fel grabbar som fick matchstraff.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Någon som lyssnar på Radiosporten? Hörde att de pratade om att en Timråspelare fick ett par Djurgårdsfingrar i ögonen, det var nån bild som snurrade runt i periodpausen som "bevisade" detta. Låter hur urbota dumt som helst.
Och så sa dom något om att det eventuellt var fel grabbar som fick matchstraff.