Jag vill bara passa på och skicka en blöt pjöss för att jag är så ful med två äll plus att det var en rejäl överraskning att vi vann. Vem hade vågat tro på nåt sånt?
Skitsamma hur man vinner bara man vinner med tvåsiffrigt - det är det viktiga. Way to go - glöm inte det...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skitsamma hur man vinner bara man vinner med tvåsiffrigt - det är det viktiga. Way to go - glöm inte det...
ZzzZZzzZZzzZZäta - ZzzZZZzzZZZzzZZäta