Jag känner mig så jävla stolt över att vara Söråkare.. Crippe är vår stora matchvinnare. När slutspelet är över ska jag bjuda den gode fan på en stor grogg! TIMRÅ IK OCH SÖRÅKER!!!!!!
Sen lyfter vi på hatten för Kimmo Kapanen, vi har en så snuskigt bra Andremålvakt att man nästan blir gråtfärdig!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen lyfter vi på hatten för Kimmo Kapanen, vi har en så snuskigt bra Andremålvakt att man nästan blir gråtfärdig!