TiK: Nja...håller inte riktigt med dig,,, in bänkgranne kallade honom för bakfull efter första perioden. Så illa var det nog inte, men han var hemsk första 30.
åller dock med om att han spelade bättre andra halvan och att han - GIVETVIS - totalt sett är TIKs överlägset bästa back!!! men det är lite som med Z och Modin - Förväntningarna är desto högre!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nja...håller inte riktigt med dig,,,
in bänkgranne kallade honom för bakfull efter första perioden. Så illa var det nog inte, men han var hemsk första 30.
åller dock med om att han spelade bättre andra halvan och att han - GIVETVIS - totalt sett är TIKs överlägset bästa back!!!
men det är lite som med Z och Modin - Förväntningarna är desto högre!